Schade melden

Meld jouw schade direct via onze app of website.

Je kan jouw schade tijdens onze kantoortijden ook telefonisch melden via 0184-675 666 of e-mailen naar info@guis.nl.

Verloop Schadebehandeling
STAP 1 Je constateert schade. Je meldt jouw schade bij ons. Dit kan schriftelijk, telefonisch, via de app of via onderstaand formulier. Een melding via een schadeformulier is in vele gevallen noodzakelijk. Een eerste inhoudelijke reactie volgt zo spoedig mogelijk.

STAP 2 Wij nemen jouw schade in behandeling. Aan de hand van jouw melding en schadeformulier beoordelen wij de dekking op jouw polis. Tevens kijken wij of het inschakelen van een schade-expert noodzakelijk is.

STAP 3 Wij nemen contact met je op om het verdere verloop van de schade door te nemen. Ben je het niet eens met de uitkomst van de expertise, dan is het meestal mogelijk om een contra-expert in te schakelen. Ook nemen wij indien nodig contact op met de tegenpartij om de schade te regelen.

STAP 4 Wanneer alle benodigde informatie compleet is gaan wij over tot afhandeling van de schade. Een eventuele uitkering volgt.

Je hebt schade. Wat nu?
Met de schadeverzekering van Guis & Partners ben je verzekerd van een snelle en deskundige schadebehandeling. In deze folder vindt je hier meer informatie over. Download de folder hier: Flyer Schade Expertise G&P.pdf

Tips bij schade

  • Heb je een aanrijding gehad? Vul gezamenlijk zo volledig mogelijk het aanrijdingsformulier in.
  • Neem voordat je overgaat tot herstel altijd contact met ons kantoor op. Wij kunnen je eventueel naar een samenwerkende hersteller verwijzen.
  • Neem foto's van de schade. Dit kan de afhandeling van de schade bespoedigen.
  • Meldt jouw schade altijd zo spoedig mogelijk. Hoe sneller je de schade meldt, hoe sneller wij de schade voor je kunnen afhandelen.

Schade door een onbekende of onverzekerde dader?
Bekijk deze video en kom er direct achter of jouw claim aan de voorwaarden voldoen en of het dus zinvol voor je is om een claim in te dienen. (Waarborgfonds, 2022)


Voor meer informatie over het verwerken van uw persoonsgegevens verwijzen wij je naar de Privacyverklaring.

Direct hulp nodig na een ongeval? 
Raadpleeg onderstaande telefoonnummers voor contact met de juiste hulpcentrale.

ASR Acute Noodhulp & Pech T: (030) 256 77 77
Heb je schade gereden met jouw motorrijtuig en kan je niet verder rijden? Neem dan contact op met de a.s.r. Alarmcentrale. 

Nationale Nederlanden Autoverzekering T: +31 88 66 33 333
Heb je hulp nodig na een ongeval (in het buitenland)? Of heb je pech in het buitenland en een WA-Casco dekking? Neem dan contact op met de Alarmcentrale Motorrijtuigen Buitenland.

Nationale Nederlanden Reisverzekering T: +31 70 314 75 75
Heb je direct hulp nodig in het buitenland tijdens jouw reis? De TravelCare Alarmcentrale staat 24 uur per dag, zeven dagen per week voor je klaar.

Je kunt ook onderstaand formulier invullen om een schade te melden.

Phone icon

bel ons op
?????

email icon

Stuur een mail naar
?????

hous icon

Bezoek ons op
?????

bedrijfs logo wit

Guis & Partners is een erkend tussenpersoon in verzekeringen en financiële dienstverlening. Vanuit ons kantoor in Sliedrecht ontzorgen wij al ruim 80 jaar de particuliere en zakelijke markt. Dit doen wij op een persoonlijke, heldere en eerlijke wijze.

Contact
Openingstijden

Ma t/m Vr
08.30 - 17.00

Weekenden en avonduren op afspraak

© Dutch media lab