Externe klachtenprocedure

Wij besteden voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Als dat zo is horen wij dat graag van je, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Zo kennen wij een interne klachtenprocedure en zijn wij aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Wat kunt je doen? 
Wanneer je een klacht heeft dan kun je dat per e-mail of brief aan ons kenbaar maken. Onze gegevens zijn:

Guis & Partners B.V.
Postbus 158
3360 AD Sliedrecht
0184-675 666
info@guis.nl

Wanneer wij jouw klacht hebben ontvangen, dan ontvang je van ons binnen 3 werkdagen een schriftelijke bevestiging. Binnen 14 dagen ontvang je van ons een eerste inhoudelijke reactie.

Kifid
Wij doen er alles aan om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Wanneer het niet lukt om tot een gezamenlijke oplossing te komen dan kun je de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Je moet dit doen binnen drie maanden nadat je een definitieve reactie van ons heeft gekregen. Wij aanvaarden het bindend advies van de Kifid. Gegevens van het Kifid zijn:
 

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070-333 89 99
www.kifid.nl
E-mail: consumenten@kifid.nl

Ook is het mogelijk om met jouw klacht naar de burgerrechter te stappen. Wanneer je met jouw klacht naar de rechter gaat kun je niet meer naar het Kifid.

Zie ook de consumenten informatie “Een financiële klacht” van de AFM.

Phone icon

bel ons op
?????

email icon

Stuur een mail naar
?????

hous icon

Bezoek ons op
?????

bedrijfs logo wit

Guis & Partners is een erkend tussenpersoon in verzekeringen en financiële dienstverlening. Vanuit ons kantoor in Sliedrecht ontzorgen wij al ruim 80 jaar de particuliere en zakelijke markt. Dit doen wij op een persoonlijke, heldere en eerlijke wijze.

Contact
Openingstijden

Ma t/m Vr
08.30 - 17.00

Weekenden en avonduren op afspraak

© Dutch media lab